Mizgin72 valla ben vicdanen yapamadım🤦🏻♀️ en sevdiğim şey türk kahvesi çay fincanıyla keyifli keyifli içerdim bazen 2 defa falan. Hamile olduğumu öğrendiğimden beri doktor bir küçük fincan içmende sakınca olmaz demesine rağmen içemedim rüyalrıma kadar girdi yaptım kokusunu aldım bıraktım defalarca 😅 bir iki kere içmişliğim var gene ama genelde hadi içeyim dediğimde 1 yudumda bırakıyorum aşamadım bunu çayıda maksimum 2 bardak açık olarak içiyorum bazen onuda hiç içmiyorum. Yani bi faydası yok aslında yok yere vücuduma almayayım endişesi var