Ozge1708 Mavi34 Ben tüp bebekle hamileyim canm. Allah’ım inşallah size de isteyen herkese de nasip eder.🤲🤲
1911-sy Mavi34 22 şubatta transfer oldum 26 şubatta hamile olduğumu öğrendim 1 martta beta 132di bugün 335 yükseldi rabbim inş isteyen herkese nasip etsin
Mavi34 ballisiyavrum benimde 4. Günün hayırlı sonuçlar alalım inşallah. Bir belirti varmı nasıl geçiyor bu süreç
Melek92 ballisiyavrum sağlıkla kucagına alırsın inşallah 🙏🏻 toplam ne kadar tuttu masraflar? Kredi çekip bizde denemeyi düşünüyoruz tüp bebeği
Mavi34 Sivasss benim ikinci oldu. Ilkinin 10.haftadakalbi durmuştu inşallah bu defa sağlıkla dünyaya gelir
Ozge1708 Mavi34 Âmin canm inşallah. Ewet beklemek zor oluyor ama pozitif ol hep. Inşallah pozitif sonuç alırsın.
Mavi34 Ozge1708 hic olumsuz degilim ama çokta hevese girmek istemiyorum. Geçen defa kaybedince çok üzülmüştüm. Bu defa rabbime bıraktım hayırlısıyla güzel olur sonuç insallah
Cigdemidil Mavi34 Ben şu an hamileyim. Tüp bebekti benimde. Bekleyişinize dua ile destek olmak istedim :)
ballisiyavrum Melek92 merkezden merkeze değişir fiyatlar ben bahçecide yaptırdım çok memnun kaldım .ilaçlar herşey dahil 24bin tuttu dondurmada içinde.birde genetik pıhtılaşma testide yaptrdm bu fiyatın içinde oda var