Merhaba hanımlar daha önce iki kürtaj geçmişim var bebeklerin ikiside 6+2de gelişimi durmuş hiç kalp atışını duyamadık. İlk gebeliğimde bilmiyorduk pıhtılaşma olduğunu ikincisinde öğrendim coraspirin kullanmama rağmen gelişim olmadı.
iki genim heterozigot. Pai1 ve mthfr677t.
Şimdi sorum şu kii sakaryada yaşıyorum çalışıyorum devlette sıra bulmak biraz zor ama bu şekilde olupta iğne yazan doktor varmı acaba özelde de olabilir beni uğraştırmadan çünkü hangi doktora gittiysem gerek yok aspirin yeterli diyor ama sonuç alamadık
oyüzden tavsiyelerinize ihtiyacım var şimdiden teşekkür ederim👋🏼