Bgs Anladım. Benim ki bebeklikten takipli yumurtalık kistinden dolayı. Hormonlarda yüksek çıkınca sıklaştırdılar takibi. İlk zamanlar geri düşüyordu değerleri. Son 3 , 4 aydır yükselmeye devam edince bi de meme sertleşince tedaviye başlayalım dedi. Şu an daha 6 yaşında küçük daha. Allah yardımcımız olsun