Grbtsgr26 Hanımlar iyi akşamlar bi sorum olacak tecrübeli annelere az evvel lavaboya gittim peçetede Sümüksü hafif sarımsı çok çok az bi akıntı dikkatimi çekti acaba nişan mı gelmiştir sizce 🥺 38+2 haftalığım
melegiiimm Grbtsgr26 evvet nisanin gelmiş. Ve bir kerede gelmiyorsa kesin nisan.pecete koy her wc de az da olsa leke gelecek.
melegiiimm Grbtsgr26 arkadaslar yorumlarda kirmizi vs demis ama nisan kirmizi dgil kahvenin tonunda gelir.benimki ilke curuk kahve idi.sonra sarii seklinde geldi.sen resmini cek doktoruna sor kesin olsun.ben oyle yapmistim.ki gununde gelmis ins hayirlisi ile kucagina alirsin.
Eylul58 Grbtsgr26 Canim 37 haftalik oldum bugun ve bebek/anne bilgilerinin oldugu kısımda nişanın pembe/kahverengi/sarımsı olabileceği yazıyor
Grbtsgr26 Asya1209 içim rahatladı açıkçası bende öyle biliyorum ama kafam çok takıldı 😬 teşekkür ederim 🙏🏻
melegiiimm Grbtsgr26 devamina bak ozaman cunku nisan bir kerede gelmiyor.birde korkma hemen dogum olacak diye birsey yok.ben oyle 1.5 hafta gezmistim