Btltlg Kızlar progestanı fitil olarak kullanıyorum idrar thliki yaptırmıştım geçen gün lökosit değerim 200 çıktı akıntım kaşıntım da yok. Progestan sebep olmuş olabilir mi? Kullanan ve tahlil yaptıran varsa sonuçlarınız nasıldı?
Sermec27 Btltlg ben progestanı agızdan alıyorum ama hiç idrar yolu enfeksiyonu cıkmadı bende bugune kadar ilgisi oldugunu sanmıyorum
WmonallissA Bende progestanı fitil olarak kullanıyorum, yeni yapılan idrar tahlilinde lökosit negatif çıktı,