Merhaba hamişler ben 35+2 haftalık hamileyim pendik medipole gidiyordum saadet ünsala fakat benim kansız olduğumu doktorum biliyordu,bana kan bankasının olmadığını söylemedi allah korusun doğğumda kana itiyaç olsa aileden vs kimseden almıyolarmış koronadan dolayı hiç bir şekilde,eşimin kuzeni orda son dakikaya kadar kontrole gitmiş ve doğum zamanı suyu gelmiş alel acele hastaneye gittiğinde kan bankası yok siz kansızsınız kan değerleriniz düşük sizi doğuma alamam gibi laf söyleyip doğuma almamışlar ve sonrasnda yüzyıla gidip doğum yapmış şimdi bende size şöyle bişey sorucam pendik yüzyıl hastanesinde esra günaya randevu aldım orda doğum yapan varmı hastaneden memnun kalan varmı bi yardımcı olursanız sevinirim 🙏