Kubraraf34 kan ilacini niye biraktiginizi anlamadim, hamilelikte kan seviyemiz nerdeyse iki kat artiyor ki bebege yeterli kan ve besin pompalansin. Ilac takviyesi olmadan durduk yere kan seviyenizin o kadar artmasini beklemek biraz yanlis. bence doktorunuza danismadan hicbir ilaci birakmayin hem kendi hem bebeginizin sagligi icin