Semnr2 Anneler hamilelikte hiç nescafe içenler oldu mu ya kokusuna bitiyorum ama içmedim hiç acaba içenler var mı
pinar92_ Semnr2 eeen sevdiğim 3ü1 arada kahveler 🤤 ama içmedim hiç zaten normaldede önerilmiyor pek ☹️ Geçenlerde eşime yaptım biiir yudum aldım sadece😭
AybukeA Semnr2 ben gunde 1 bardak sütlü nescafe yapiyorum kendime, ya da Türk kahvesi. 1 bardak serbest diye biliyorum
Prensesinannesiiiiiiii Semnr2 Bir tane içmekten birşey olacağını sanmıyorum canınız istiyormuş sonuçta
nurell Semnr2 canim ilk 3 ay onmli olduğu için içmeyin derler ama ben birer bardak içtim kafeyin içerdiği için çok abartmadim ama türk kahvesini içtim çok
Beren05 Nescafe gibi suda eriyen granül kahveler zaten normalde bile içilmemeli çünkü zararlı. Gerçek kahve suda erimez türk kahvesi, filtre kahve vb demir eksikliği yapmak dışında bir olumsuz özelliği yok ama hamilelikte sınırlı tüketilmeli tabii.
Lololiya Bende içiyorum bazen 1 tane yani hergün değil ama canım isteyince içiyorum birşey olucanıda sanmıyorum
Msydn6 Semnr2 Benim doktorum çay kahve kafein hepsini yasakladı 🤷🏻♀️Birkaç defa çok canım istedi diye içtim yani ama yasak olmasada zaten gün aşırı içilmez gebeyken.
sacmalamakizim Semnr2 Ben neredeyse her gün 3′ü 1 arada içiyorum maalesef 🤷♀️ aslinda zararli ama türk kahvesini istemiyor canim ama sadece bir bardak günde.