Evettttt sanırım hamileliğimizin sonuna geldik 🤲🏻☺️ Çok rahat hamilelik geçirdim, hep ayaktaydım çok şükür 🤲🏻🥰 oğlumda gelmek istemiyor 40+2 olduk hala tık yok 🙈 Doktorum riske atmak istemedi yarın sabah suni sancı olmazsa sezaryen ile doğumu gerçekleştireceğiz Rabbimin izniyle 🤲🏻🥰 ama ben de bir duygusallıktan aldı başını gitti🥺 mesaj, arama gelse ağlıyorum, annem yüzüme baksa ağlıyorum, eşim nasılsın dese ağlıyorum 🥺🥺 içim çok tuhaf çok değişik bir duygular içerisindeyim, korkuyorum galiba 🥺 ya da bilemiyorum tarif edemiyorum bu hissiyatı 🥺 birbirimize bol bol dua edelim🤲🏻 Ben doğum anında kim ne istiyorsa o duaların kabul olması için dua edeceğim hepiniz adına 🤲🏻☺️