busratunk2 33+3 haftalığım ama ultrasonda 36+5 çıktı bu durumda nasıl bir yol izleniyor acaba ? Bu durumu yaşayanlar ultrasona göre mi Doğum yaptı yoksa gününü mü beklediler . Bilgisi olan ????
ilknuryakiskan busratunk2 benimde bugün kontrolüm vardı 33+4 üm bende ama kilosu 35 haftaya uyumlu çıktı (2390 kg) sezaryen olacağım için adet tarihime göre ayarladı doğum tarihimi 24 marta gün verdi.
Okyanusymn busratunk2 kuzumm benımde hep öndeydi. 36+0 da 38+2 görünuyodu. Dogumun insalllah bebito erken gelmezse 38 de olucak ultrasona göre degıl yani.
busratunk2 ilknuryakiskan banada aynı Mart sonu olur büyük ihtimal dedi ama genede korkuyorum ultrasona göre suyum sancım gelirse diye
es-es1 Okyanusymn 2prensessannesii ilknuryakiskan gelişim ilerde olunca erken mi oluyor sezeryanla benim de 2 hafta ilerde
ilknuryakiskan busratunk2 yok ultrosona göre ayarlamıyorlar adet tarihine göre alıyorlar. Erken doğum riskiniz yoksa sıkıntı yok diye tahmin ediyorum
ilknuryakiskan es-es1 yok son adet tarihine göre ayarlıyor doktor bana 24-25-26 mart seçeneği sndu ben 24 ünü seçtim 38 de doğurcam inşallah