Canım psikolojik olarak çok zor biliyorum. Etraftan da herkes erken falan dediği için kendini güçsüz hissedebilirsin. Ama şöyle düşün 10 sene sonra bugünleri hatırlamayacaksın İnan bebeklerde hatırlamayacak . Kendini üzme lütfen. Gerekirse psikolojik destek al. Benimkilerin arası 3 yaş olacak ama bende yaşadım o durumu. Vicdan azabını falan. Allah yardımcımız olsun sağlıklı olsunlar da büyütürüz ☺️Büyüklerimiz halletmiş biz De hallederiz