Gulbahar3535 İyi akşamlar kızlar 37+2 olduk bugn. Nefes darlığı yaşıyorum. Sizlerde durum nasıl? Bi de vajinada hep iğne batması hissi yaşıyorum.
Tlyaltnts Gulbahar3535 bende de var o akşamları artıyor ama bayadır var bugün düzenli sancı çıktı nst de 37+1 deyim 1 mart sezaryen olcaktım