Mrvahmt benim de yüksek hastaneye yattığımda 15.10du ama hemen düştü 13.9a ben hissetmiyorum nedense baş ağrısı falan yoktu Pazartesi gününden beridir bekliyorum bugun inş alıcak düşüyor çıkıyor ben 28.haftamda tansiyon ilacına başladım ilaç içtiğim halde düşmedi oysaki herşey çok normaldı doktorum normal doğum yapmaya müsaitsin dedi ama tansiyon olduğu için riske atamam dedi sezaryan olacaksın dedi 😔