Merhaba arkadaşlar, ikizlere hamile olduğunu öğrenenlere bir sorum olacak. Arkadaşım bugün test yaptı ve testte çizgiler çok koyu renkli çıktı acaba yüksek hormonlarla bi ilgisi olabilir mi? İkizlere hamile olabilir mi diye düşündük. Bilmiyorum böyle bir şey var mı bizimki sadece varsayım. Doktora gitmesine iki hafta var oyüzden ikiz annelerinden bi fikir almak istedim. Siz test yaptığınızda iki çizgi de epey belirgin miydi?