Babyhappy58 hamilelik sonrası düşün evet ama bence çocuk olayını kapat sonra canım.. Bugün ablamla bu muhabbet geçti aramızda ablam küçülttü evlenmeden neyse evlendi doktora bilhassa dedi süt bezlerine dokunma diye oda dokunmadım sesi ama maalesef dokunmuş ve ablam 3 çocugunuda emziremedi geliyor süt ama ne halle balonu alırsında elinde indirmeye çalışırsın ya havasını öyle sıkıştırıyordu zavallı 1 2 damla gelsin çocuga yarasın diye 🙄 çok zor bir durum yaşadı yaniii zaten çocuklardan sonrada gögüs ameliyatı olmamış gibi yine o dolgunluğa ulaştı gögüsleri zamanla deforme oluyor sanırım