Cansell ben de bugün tam 20 haftalık oldum. Yaklaşık 2 haftadır akıntım fazlalaştı. Bazen şeffaf ama bazen rengi değişik. Zaten idrar yolu enfeksiyonum da çıkıyor, dün kontrolüm vardı benim de her şey normaldi bu haftalarda akıntı da artıyormuş. Çok rahatsız edici, günlük ped falan da iyice rahatsız ediyor beni kullanamıyorum delireceğim 😂