Aşırı balgam sorunu yaşıyorum mide bulantımı tetikliyor ve hiç bir şey bulantımı kesmiyor dün serum taktırdım ama yine de bulantı ve kusma devam ediyor. Doktoruma yazdım balgamın tetiklediğini düşündüm için asist kullanabilir miyim diye kullanabileceğimi söyledi kullanıp faydasını gören var mı acaba?