civciv1520 geneli sabah verilen idrar doğru çıkıyo canım, bende bi kez öğledn sonra vermiştim yediklerimizi sindirdiğimiz için idrarla atılan şeker olduğunu söylemişti doktor tabi yine de yediklerimize dikkat etmek gerekiyor, ben o gün hamurişi yemiştm hemde baya yağlıydı idrarda olması normal dedim kendi kendime 😂