Kızlar bugün burda el ayak şişmesi hakkında bişeyler yazmışdım birde göz şişmem oldu bugün bi kişide gebelik zehırlenmesı olabılır demişdi içime kurt düşdü idrarımda köpürme oluo tansiyonum 2 gün once 13 dü şuan bilmiorum ama bugün görme ile ilgilide sorunum oldu tv ye bakarken her zamankinde daha farklı gördüm yarın tabiki doktora gidicem ama sormak istedim gebelik zehırlenmesi yaşayan varmı 38 haftalık hamileyim bu arada