Oysul
Sezeryan olacaklara ilk tavsiyem uyuşukluk geçince bol bol sıvı tüketip yürümesi, çok çabuk toplanıyorsun o zaman.
İkincisi korse meselesi, duştan sonra takabilen taksın ben Korseyi takınca çok rahat hareket ettim sağıma soluma dönüp uyuyabildim.
Üçüncüsü ise hastane çantasına bal koyması, anne çayına normal çaya yada sıcak suya 2 3 şeker kaşığı bal koyup günde 4 5 kupa içince hemen süt geliyor ve yetiyor bebişe.
Dördüncüsü ise hastane odasını fazla sıcak tutmamanız, bebeğiniz hemen isilik oluyor, başıma geldi siz yapmayın, evde de aynı şekilde normal giydirin normal ince kundak örtün.
Beşincisi iseee kendinizin ne kadar mucizevi birşey olduğunuzu daima düşünün ve gurur duyun🍀🤗❤️❤️