Nurcan54 Kesinlikle çok pozitif ilgili bi doktor 😇 yalnız doğum konusunda medarda hemşire ebe personel konusunda pek iyi şeyler duymuyorum ilgisiz olduklarına dair o yuzden kafam çok karışık doğum konusunda doktorumuda bırakmak istemiyorum dogumumda yaklaştı baya😒