Seymacablog Merhaba anneler gebelik kolestazı yasayan test yaptıran, akabinde doğuma alınan var mı? Vucudunuz kaşınıyorsa kesinlikle dr unuza başvurun. Ani anne bebek ölümüne sebep oluyormuş bende yarın test yaptıracağım
denizkizim Seymacablog ben yaptırdım karaciğer testlerim normal çıktı. safra testi 11,67 çıktı. henüz ilaç takviyesine ya da başka bi şeye başlamadı. takip edicez dedi
Azad54 Seymacablog özellikle gece mi kaşınıyor benim gece ayaklarım kaşınıyor sanki sinek ısırığı gibi birden etim acıyıp kaşınıyor ve geziyor bu kaşıntı bir kalcam da bir ayağım da gibi
Seymacablog Gizem957 kan ile Hemogram, alt, ast, safra asidi bakıyorlar sonuca göre aciliyetimiz belirleniyormuş, epwr kaşıntınız var ise muhakkak bildirin, ciddi bir durummuş
Crnsre Benim göbeğimde minik kırmızılıklar oluştu ciddi anlamda kaşınıyorum bakalım hafta sonu randevum var doktorum ne diyecek
Seymacablog Azad54 evet daha sıklıkla gece kaşınırmıs özellikle el ayal içleri avuc içleri kollar bacaklar.
Seymacablog Azad54 çok şükür çok sevindim normal çıkmasına dr bilsinde takip eder zaten bazen önce kasıntı çıkıyormus sonra değerler artıyormus ama şimdi konuyu drunuz bildiği için aizi takip edecektir
Azad54 Seymacablog benim de çok kaşıntım var ama doktorum tahlil yaptı normal cıktı sonuçlar.. bakalım bir kaç hafta sonra gebe tahlil yapacaklar o zaman ne çıkacak