Sevgili anneler. 9+3 olduk. Hamile kalmadan önce kullandığım taytları evde giyiniyorum. Bu beli ve kalçaları toplayan sıkı taytlar🙈Acaba bebeğime zarar verirmiyim. Eskiden sıkı olması beni rahatsız etmiyordu şimdi psikolojik mi bilmiyorum sanki karnımı çok sıkıyor gibi geliyor😩 içime Bi korku düştü. Bu arada hiç kilo almadım. 48 kilo ile başladım ve bu şekilde devam ediyoruz.