Hayır hıc bışı olmaz aksıne onlem alıp kullanmak çok daha iyi çünkü bebege hormon geçebiliyormuş gelişimini etkilermiş sanırım bırazda engelli olmaması içinde yınede doktorun daha iyi bilgilendirir ama aksatma duzenlı kullan ve ara ara tahlillerini yaptır ben hamileligi boyunca yaptırdım