Adonis01 Biz bugün 35+6′yız . Yatın 36 haftalık mı oluyoruz yoksa 36 doluyor 37′ye giriyoruz kızlar ? Hala hesap işini çözemedim
annelinkoo Hafta doluyor 37. Haftanın içinde olucaksın. Ama soranlara 36 haftalık dersin Dr. lar öyle diyor 🤦🏼♀️