HaticeAkkoManav Merhaba hanımlar öncelikle allah yavrularımızı sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin alanlara da hayırlı ömürler versin 28 haftalık hamileyim birkaç gündür sağ kaburgam acıyor acaba midem mi baskı yapıyor aranızda böyle problemi olan var mı normal mi
Kkaplan HaticeAkkoManav Ay benimde öyleydi kırık gibi batıyodu bide sırtlarımda ağrı oluyordu doktorum magnezyum yazdı toz adı dimag o iyi geldi arada yine ağrıyo ama çok değil kırık gibi değil en azından 😁
ZeynepKeke HaticeAkkoManav benimde acıyor canım bide belimin ağrısıyla birleşince ortaya muhteşem bir rahat oturamama cıkıyor ☺️
Eliffff HaticeAkkoManav canım benim de haftalardır öyle.bebeğin ayakları karaciğerime baskı yapıyormuş bu sebeple ağrım oluyormuş.maalesef doğuma kadar da çekicem😩
Zeykem HaticeAkkoManav normal bugun okudugum benımle haftası olan ıkıncı post oldu cok sukur bende rahatladım aynıyız
ElifAlinal Aynı sıkıntı bendede var 21+5 iz oturdukça daha çok oluyo doktorum safradan şüphelendi şükür bi sorun çıkmadı ağrıların sebebi vücutun genişlemesinden bebeğin yukarı doğru çıkmasından kaynaklanıyomuş ama ağrı beni benden alıyo resmen
HaticeAkkoManav ElifAlinal doktora da gitmedim bugün kendimi denedim gündüz az az yedim daha rahattım herhalde mide baskı yapıyor çünkü bebek daha aşağıda sanırım
Cnnhls HaticeAkkoManav Canım bende öyle ya çok ağrıyor sol ve sağ kaburgam 25+6 haftalığız bizde ama benimde çok agrım oluyor bebiş büyüyormuş ondan oluyormuş yukarı doğru genişlediği icin
yakamoz 33 haftalığım benim de son 1 aydir çok acıyor. Batıyor, saga dogru uzun süre yatamıyorum, sırtıma da vuruyor. Allahim hamilelik de ne kadar zor😱
HaticeAkkoManav yakamoz anne olmak fedakarlık istermiş onlar iyi olsunda biz çekeriz napalım rabbim kolaylık versin hepimize
NaimeYilmaz Sütyen takıyorsunuz dimi hanımlar? Geniş askılı rahat bol sutyenler ? Sutyen takmayınca agırlıktan kaburga agrısı olur. Rahat olmayan sutyen takınca baskıda dolayı yıne kaburga agrısı olur. ürolojk degılse bunlardan olablr 🙏