Babyhappy58 yok bence kilo almak zatıflamaktan daha iyi kendimi tanıyamıyorum uzun zamandır kendimi zayıf görmeye alışkın değilim az buz bi kilo değil 😊 birden kilo verdiğim için elden ayaktan düştüm damar yolu bile açamıyorlardı. Kilonun azı da fazlası da kötü tabiki 😊