Mom080 Mom080 valla fiyatlara bakınca evet epey pahalıya yaptırmışım ama Acıbadem’e almıştım randevu sonra ucuz olarak burayı buldum bu bulduğum ucuzuydu bir de 🤦🏽♀️🤦🏽♀️
Ays0 Telefonda 100tl olduğunu söylemişti sekreter ama vezne 40tl olduğunu söyledi rutin muayene ücreti+ 40 TL ödedim
Ddmbcglu Nerde yapıldıda bukadar ucuz ben araştırdım o civarda hep diğer hastanelerde de oyüzden ben 2 hafta önce yaptırdım daha medipolde 685 tl
[silindi] Peki kacinci gunlerde yapiyorlar benm randevum tam 11+0 a denl geliyor yaparlar mi bilemiyorum