Fidoss patuli korkcak bişey yok benmde pozitif çıktı ana dr bağışıklığımın olduğunu korkmam gereken bişey olmadığını söyledi
Aysun1983 patuli çocukken kızamık geçirdiğin için pozitif cnm benim de öyle korkulacak birşey yok demişti bana doktorum 🥰
Cicek10 patuli ıgg önceden geçirmişsin demen igm şimdi var demek oluyormuş ben de test yapınca öğrendim korkmuştum sizin gibi 😊
Cnndygu Daha önce kızamıkçık geçirdiğinizi gösterir. Buna bağışıklığınızın olduğunu gösterir. Benimde yüksekti. Sakın internetti yorumlara bakmayın psikoloji bozuyo 😊Kötü birşey değil o.
Bernafk1 Benim rubella igm pozitif çıktı kaç gündür acayip endişeliyim dün avidite testi verdim bakalım onun sonucuna göre önceden mi geçirdim yoksa şu an mı geçiriyorum belli olacak
patuli Bernafk1 benimde ıgm belli oldu pozitifim :( avidite testi istedi dr. Sizin avidite belli oldumu? Kaç haftalıksınız ben 13+1
Bernafk1 ayse2511 12. Haftada test yapıldı şimdi 12+6 yız. Değer aşırı yüksek değil 1,74 ama yine de olmaması gereken bir durummuş kesinlik için avidite yapıldı sonuç bekliyoruz
Bernafk1 patuli hayır henüz belli olmadı pazartesi çıkacak sonuç. 12+6 haftalığız. Kaç çıktı değeriniz benim 1,74
Merve6521 Kızlar sonuçlar için ne zaman çıkar dediler size ? Bana 10 günü bulur dediler o yüzden soruyorum
Bernafk1 patuli avidite verdiniz mi ben anlamadım gerçekten kızamıkçık mı kaldı ya kimse açıklayıcı bilgi de vermiyor