Skrnslmn Kızlar aranızda sabahları aç karna limonlu su içen var mı yada doktora içmenin anneye veya bebeğe zararı var mı diye soran oldu mu acaba? 🤔
seydax Skrnslmn Günaydın🙂 ben bir zararı olacağını sanmıyorum. İlk 4 ay aşırı bulantı yaşadım. Öyle ki 1 damla su içmek bile zulümdü. Doktorum su bardağına bir dilim limon koy öyle iç derdi zat zor hep öyle içiyordum sabah öğle akşam gece gündüz😂
aon9161 Skrnslmn ben iciyodum canım doktorada sordum hic bisey olma iç bagırsaklarında çalışır dedi hatta cok kabızlık cekersen bir iki damlada yağ damlat dedi .. limondan zarar gelmez bence
Ftm Skrnslmn ben 13+3 haftalığım yeni yrni normal su içmeye başladım sadece limonlu su içebiliyordum çok iyi geliyordu özelliklede aç karna içtim miğde bulantılarım için Hiçbir sıkıntıda olmadı canım
Skrnslmn Selinsevener bende ayni fikirdeydim ama bi kurt düştü içime aç karna zarar verir mi diye Teşekkür ederim 😊
Sinemkurtkarakussk35 Selinsevener benim bi arkafaşım tüm hamileliğinde kullandı hasta olmamak için şuan doğum yaptı banada tavsiye ediyo çok iyi geliyo diye daha başlayanadım ama limon yani ne zararı olsun zaten bi c vitamini daha da iyi grlir dinçleştirir bence insan yorgun oluyo hamilelikte bence için👌🏽
Selinsevener Sinemkurtkarakussk35 aynen bende c vitamini takviyesi için içiyorum,sabahları yatim limon sıkarak içiyorum hün içindede şilemin içine 3-4dilim atarak
YamurKarabulut Benimde arkadasım hamileyken içiyordu kilo kontrolü için ..ben içmedim ama ..birde dikkat edin çok fazla da tüketmeyin tansiyon düşürüyor çünkü
Skrnslmn YamurKarabulut bende hem c vitamini hemde kilo kontrolü için bi bardak içiyorum sadece Onunda zararı olmaz diye düşünüyorum İnşAllah olmaz da 🙏🏻