Mom-2 öncellikle Allah analı büyütsün verdiğin bilgiler için çok teşekkür ederim ben gebelik zor geçince doğumda.zor oluyor diye düşünüyordum hep çünkü ilk gebeliğim rahattı dogumumda rahattı ama bunda anam ağladı anam sanki ağır bı hastalik geciriyorum hele bu makat kemigi kuyruk şoku bel bacak ağrıları doğumda bı yerim kırılır diye hissediyorum nefes alamiyorken nasıl ikinicam öyle bı acı yok sağa sola dönerken oturup kalkarken gözlerim yaşariyor demekki doğum anında bunlar gececek böyle kalmayacak dimi herhalde biraz uzun oldu ama hakkınızı helal edin 🤗