Merhaba kizlar bugun transferden sonra 5 gün sag kasigimda biraz batma oldu sevinsemi bilemedim aradada hafif adet agrisi gibi kasiklarimda agri oluyor baskada bisey farketmedim iki gün sonra test yapayim diyorum evde ama insan bi yandanda korkuyor tecrübelerinizi yazarmisiniz zaman gecmiyor sanki