Kızlar bi 10 dakika önce çok şiddetli bi kalça ağrısı girdi ama kalçamın üstüne oturamıyorum. Şimdiye kadar yaşadığım tüm ağrılardan farklı, bacağımın üst kısmı da aynı şekilde. Daha 33+3 yani umarım doğumla ilgili bir durum değildir ama ağrı çok şiddetli.