Güzel anneler bide sizden ricam haftaya salı dr kontrolüm var geçen hafta kontrole gittiğimiz de keseyi görmüştük çok şükür 4 haftalıktim dr um iki hafta sonra gel kalp atışlarina bakalım demişti inşallah görmek ve duymak nasip olur kimin duası kabul olur belli olmaz dualarınıza talibim 🙏🏻🧿🧿