Merhaba kızlar,bebeğimi kasıkda hiss ediyorum yani orada hareket ediyor ve beni çok endişelendiriyor,öyle her hareketinde suyum patliycak gibi oluyor yani buda bi doğumun başlaması belirtisi ola bilirmi,yoksa herkesde öyle normalmi,dün de çok az sümüksü akıntım oldu,buda nişan ola bilirmi?