naz32 Kizlar 23 + 4 te adet agrisi gibi agriniz oldu mu uzun sürmüyor ama olup geçiyor normal mi sizce yoksa enfeksiyon mu vardir
Deryayurt naz32 23+5im bendede oluyor ama sürekli değil ara ara bel ağrısı adet olacakmışım gibi sağlık ocağında normal dediler ama cuma günü kontrole gidicem o zaman sorcam doktora
hamileana Düzenli mı okuyir ağrıların canım düzensizse rahim büyüdüğü için oluyor ama düzenliyse bir acile git
naz32 hamileana hamileana düzensiz canim insalalah öyledir tek oyle olsun da enfeksiyondan korktum bende
rmeysaa12 umutunannesii bende 19+5 im. Bugün benim de ağrılarım var ama dinlenince geçiyor. O rahim ve bebek büyüdüğü için
naz32 umutunannesii normal o zman canim icim rahatladi biraz birde bugün cok hareketliydi bebek ondan mi oldu diye düşündüm
umutunannesii naz32 dün kontrolm vardı bn doktora söyledim gazda olabilir dedi korkmana gerek yok diyince rahatladm