hilaleee biz de 1yıl hiç korunmamamıza rağmen hamile kalamadığım için gittim doktora troid olduğunu öğrendim gebe kalmayı zorlaştırır,gebe olursan düşer veya sakat doğar demişti doktorum o zamandan beri düzenli kullanıyorum ben ömür boyu kullanacağım o hapı 50mg. Sadece benlik değil eşimle de alakalıymış olmaması neyse eşim de tedavi oldu ve ben klomen kullandığım ilk ay çatlama iğnesi de yapılmamasına rağmen hamile kaldım. Kızım 2.5yaşında şu an tedavisiz kalmışım haberim olmadan. troid ilacınızı düzenli kullanın sizde bir sorun yoksa 3ay bekleyin sonra eşiniz de bi gitsin. En önemli şey lütfen bebek fikrini atmaya çalışın kafanızdan bu çok zor biliyorum insan o anda bile bunu düşünerek kendini odaklayamıyor ama bunun faydasından çok zararı var ben stres yapıp kafaya taktığım için 2sene gecikti nasip tabi inşallah gönlünüzce olsun