Gamzesariiii
GzdeTopuolu doktoruma henüz karar vermedim ya. Her randevuda değişiyor anlamadım. Sabit biri yok. Denk gelmedi. Yolculuk konusunda kararsızm çok ağrılarım oluyor ve aşırı uyku. Yolculuk yapmak hiç bu kadar yormazdı normalde . markete giderken bile yoruluyorum . korkmuyoda değilim yolda bşsey olur diye😐😐😐😐