sunadnz Oglumda böyle degıl Di yüzüm baya sivirce lendi halsizlik çok var bide miyde bulantısı 11 haftalık hamileyim ya siz anneler 😊😊
Zeynepvesina sunadnz kız annenin güzelliğini alırmış cidden, oğlana hamileyim durup durup aynada kendime bakıyorum 🙈
Ruya89 sunadnz iki tane oglum var büyük oglumda cok cok asiri bulantim kusmam vardi yüzüm güzellesmisti ikinci oglumda cok kilo aldim yüzümde cok sivilcelenmisti hatta herkes kizin olacak demisti ama cinsiyete bakmiyormus onu anladim😂
Minnakkannesi sunadnz ilk bebeğim erkekti yüzüm bembeyaz olmuş ve çok güzelleşmişti çalıştığım halde yorgunluğum çok olmuyordu ikinci kız cildime lekeler düşmeye basladı ve aşırı halsizlik var her şey burnuma kokuyor 5.5 aylık olmamıza rağmen
Smyy00 Zeynepvesina bana herkes güzelleşmişsin diyor en başlarda hafif sivilce oldu ama sonradan tamamen geçti çünkü kızdaki östrojen bize de geçiyor ve anneyi daha güzelleştiriyor
Berfin3 Valla benimde erkek ama yüzümde sivilcelendi kendimi hic guzel hissetmiyorum. O regl olmuyoruz diye bence kiza erkege yormamak gerek 😊 @sunadnz
Minnakkannesi Smyy00 bizim buralarda da tam tersini söylerler kız annenin güzelliğini alırmış Aslı ya da bilimsel açıklaması var mı bilmiyorum
sunadnz Minnakkannesi benımde oglumda çok zayıf olmuştum yüzüm hep bembeyazdi ama bunda çok farklı hep haksız bide miyde bulantısı çok
Rozerr06 sunadnz Benim de bu gün kız olduğunu öğrendim 🌸 Ama hiç yüzümde falan birşey çıkmadı oğullarım da olduğu gibi aynı şekilde dewam 😅 Hatta biz yine erkek sandık hiç kız belirtim yoktu 😆