Nimet-efebspnr38 benim de amniyon sıvısı fazla, detaylı ultrasonda söylendi. Kendi doktorum da dikkat etmem gerektiğini söyledi yediklerime, gelişimimiz güzel. Hızlı da kilo aldığım için şeker değerlerime bakmam gerektiğini söyledi ( açlık - tokluk ) , genelde su fazlalığı bundan olabiliyormuş . Baktım şeker değerim sınırda çıktı ve diyetisyene başladım. Şu an diyet yapıyorum, şeker değerlerim normale geldi. Kısmetse cuma doktora gideceğim suyum nasıl olmuş göreceğiz. Havuç , armut, beyaz ekmek, hamur işi - un, şeker , makarna, tuz, yağ , tatlı kesinlikle tüketmiyorum.