Kizlar ikinci gebeliğin bu ama ilkinde her hafta hastanedeydik dusuk riskinden dolayi kontrol altindaydim ikincisinde doktorum igne ilaçlarımı yazdı bir ay sonra gel dedi ama benim içimde hep bi korku var adim atsam birsey olacak zannediyorum birde hep aklıma ya kalbi durduysa geliyor hic boyle birsey yasamadim ama bu hamileliğin boyle geciyor ara ara cok nadir agrim oluyor midem bulaniyor ama sanki hepsi psikolojik geliyor surekli hastaneye gitmek istiyorum benim gibi olan var mi nasil rahatlatiyorsunuz kendiniz 😔