ruveydanur2412 Ben en son 6+3 de gittim doktora şimdi 12+5 de gideceğim sık sık gidip ulturasona girme taraftarı değilim sizce ?
Beyzan ruveydanur2412 test zamanlarini da iyi ayarlayi ben 5. Haftada gittim keseyi gördüm 7 de kalp atışı duydum sonra 11 de gidip ikili test yaptırdım yani aslinda ayda bir gidince hep bir teste denk geliyor 16. Haftada gidişi boş geçtik 20.hafta detaylı ultrason 24 🤷🏻♀️
zeytinkiz ruveydanur2412 5 - 6 - 7 - 8 - haftamda gittim başlarda test falan yapıldı değerlerim yüksek cıkmıstı falan ondan sık gittim şuan 12.haftamdayım ayda 1 gel dedi 13.haftamda gideceğim. Dr. Ne derse ona göre gidiyorum😊
Smyy00 ruveydanur2412 ben 2 ayda bir gidiyorum diyebilirim eşim doktor ultrasona girmemi çok istemiyor bende sağlıkçıyım gene, sağlıklı beslendikten sonra sürekli ultrasona girmeye gerek yok hatta eşime kalsa neredeyse hiç girmicem
Smyy00 Sevi36610 normalde 5-6 kere öneriyor lar en fazla tüekiyede en az 10 kere yapılıyor orası ayrı
Sevi36610 Smyy00 bende sağlıkçıyım bayağı araştırdım sordum doktorlara öle dediler ama tabi her gidişte yarım saat bir saat bakılmasından bahsetmiyorum.benim doktor sadece 2-3 dk bakıyor öle uzun uzun bakmıyor 😂
Babyhappy58 Şuan 6. Ayımdayım 7.ci ayda gitcem en son 5.ci ayda gittim artık bıkkınlık geldi 😒 dr hiç ilgili değil direk bakıyo gönderiyo o yüzden
Smyy00 Sevi36610 oda doğru kısa süreli bakılınca zararı olmaz sanırım uzun süreli olunca sıcaklık artışı oluyormuş o zararlı sanırım