nazzliicann Metro hastanesi Ferhal Erol’da gebelik takibine gidiyorum kızlae 28 haftalığız daha önce giden var mı veya metro da doğum yapan 😊
Nagihakann nazzliicann merhaba canım bende Ferat Erol’a gidiyorum 1 ay önce başladım şuan 24 haftalığım,tavsiye üzerine başladım şimdilik memnunum. Ama yorumum burda kalsın bende bilgileneyim ☺️