ikizlerimmmm Merhaba biz 21+4 çift yumurta ikiziyiz. Nasıl geçiyor anneler ❤️😘 Ağrı sızı yaşayan, zor günler geçiren, hormanel ağlamalar varmı ? 😂😂
Tugcek33 ikizlerimmmm 20+3 çift yumurta ikizlerine hamileyim🥰 bel ağrılarım çok oluyor birde midem ve yemek borum çok yanıyor🤣 ağlamalar bazen oluyo tabi sebepsizce ağlamak istediğim zamanlarda çok🙄
Oykum_06ankara ikizlerimmmm 14 haftalik cift yumurta ikizlerine hamileyim😣gunler geçmiyor cabucak geçsin istiyorum
esraaa18 ikizlerimmmm 28+4 cift yumurta ikizlerimi bekliyorum ♥️ sırt agrilarim cok oluyor gece 2 saatte bir uyanıyorum sürekli dönüp duruyorum arada da mide yemek borusu yanmam oluyor rennie kullanıyorum düzenli olarak
Minnakhamis ikizlerimmmm 26+3 olduk minnoş kızlarımla 🥰 bir kaç gündür mide yanmam ağrım oluyor geceleri kaburga ağrım oluyor bu yüzden sık sık uyanıyorum ama buna şükür diyorum hep ☺️🌸
ikizlerimmmm Tugcek33 allahım sağlıklı kuçağına almaya nasip etsin inşallah 🤲 benimde öyle mide yanmalarım oluyor ara ara bu aralar ağlamalarım çoğaldı nedense 😂😂😂
ikizlerimmmm Oykum_06ankara geçiyor anlamıyoruz bile emin ol allahım sağlıklı kuçağına almayı nasip etsin canım benim 😘😘🤲
Esrasrgzl Oykum_06ankara canim bende 14 haftalik üçüzlerime hamileyim karnin çıktımı nide bulantin falan varmi
ikizlerimmmm esraaa18 hay maşallah allahım sağlıklı kucağına almayı nasip etsin inşallah benimde mide yanmam oluyor arada o kadar geçicek güzel günler yakında 😂😘🤲
Oykum_06ankara ikizlerimmmm amin insallah cnm bmm hepimiz saatinde vaktinde insallah kucagimiza alıriz
esraaa18 ikizlerimmmm amin canim Allah sağlıkla almayı nasip etsin kucaklarimiza🙏🙏🙏 mide yanman da düzelir insallah
Ogi8 ikizlerimmmm ya maşallah Allah sağlıklı bir şekilde kucağına almayı nasip etsin inşallah. Benimde çift yumurta ikizleri cinsiyet belli değil bende merak ediyorum ne diye 🤭🤭
ikizlerimmmm Esrasrgzl karnım çıktı biraz belli hamile olduğum ama maşallah öyle mide bulantım aşermem falan olmadı 🤲🧿😂
Ayselaysun Esrasrgzl aa masallah rabbim sagsaglim kucagina almayi basip etsin ucuzlerin cinsiyetleri belli mi peki
Oykum_06ankara Esrasrgzl karnım çıktı gibi bide ben hic mide bulantısı yasamadim cok sukur bu zamana kadar
ikizlerimmmm Ogi8 aminnn cümlemiz inşallah sağlıklı bir şekilde kuçaklarımıza alırız benim 12 haftada belli oldular seninde eli kulağındadır 😘🤲❤️