Rosegarden Folik asitin fazlasının hiçbir zararı yok, bu bilgiyi nereden edindiniz bilmiyorum ama gözüm kapalı güvendiğim çok deneyimli doktorlara gittim, hepsi de folik asitin kullanılması gerektiğini, fazlasının da hiçbir zararı olmadığını vücuttan idrarla atıldığını söyledi. Yani zararı olsa bu kadar doktor hastasına kullandırmaz.