Merhbalar anneler burda çokça sorulan bir soru.
ikizler için internette bebek arabası görmüştüm istersen ayrı istersen bitişik kullanabiliyorsun. Ama markayı bulamıyorum malesef. Bilen var mı ?
Ayrıca aparat satılıyor ondan ayrıydı.
kullanan bilen varsa yardımcı olabilir misiniz ?
Bide bebek arabası kaçıncı ayda kullanılmaya başlanıyor ne zaman alınmalı sizce ?
puset ve bebek arabası beraber olanlar mı daha mantıklı ?