BezelyemiBeklerken Kızlar merhaba 18 hafta 4 günlük hamileyim iki gün önce bebeğimin hareketini hissetmiştim net bir şekilde sonra bir daha hissettim dün de hissettim ama bugün hiç hareketini hissedemedim böyle olması normalmidir acaba aklım hep onda ?
vasili21 BezelyemiBeklerken gayet normal özellikle ilk gebeliğiniz ise. Ben de ancak adamakıllı 22-23 arası hissetim
YagmurAnnesi BezelyemiBeklerken hareketli olduğunuz zamanlarda daha az hareket ediyorlar. ama sol tarafınıza yatın hatta çikolata falan bir şeyler yiyin hareketlenir inşallah.
2prensessannesii BezelyemiBeklerken normal diyen kimseyi dinlemeyin Bence korkutmak istemem ama hissetmediginiz zaman gidin doktora
Wonderwoman BezelyemiBeklerken çok normal canım 20 Ci haftadan snra daha sklasicak 28 den sonra durmak bilmiyor 🤭🤭 ama tabi her bebek hareketli olcak diye birşey yok.. ama.o haftalarda duyman hissrtmen iyi çünki genelde 20 Ci haftadan snra hissedilir duruma geliyor annesi çünki daha çok minnak ☺️☺️