Hamidecelebi Oziozi en güzelini en iyisini yapıyorsun bencede bız doğurgan varlıkların rabbimin izniyle hemencecik çok zorlanmadan dogurruz💜💜💜💜
Hamidecelebi mlktrn içime su serptin ins. Bende kolay bir doğum ve cesaretle çok iyi bir şekilde atlatirim🦋🦋🦋🦋
Hamidecelebi kplmn çünkü yapacak bir şeyimiz yok o anı yasayacaz ins. Hemencecik atlatır bebeğimizi kucağımıza alırız💞💞💞💞
[silindi] Hamidecelebi kim dayanamamış canım herkes Bi şekilde doguruyo dayanılmaz olsa Bi daha dogurur mu bunca kadın allahım bi avazda dogurmauı nasip etsin tabi öyle elini karnına koyup 9 ay nası doguracam diye bekleme Bi hatim başla tesbih çek inşirah oku suya üfür iç bebeğin için maddi hazırlık yaparken maneviyatı unutma o an allahtan başka yardım edecek kimse yok çünkü
Songultugraaa Hamidecelebi hiç korkma canım kucağına aldığın an herşey bitiyor inan bana. 1 yaşında oğlum var ve 4 aylık hamileyim kimler kimler doğuruyor sen mi doguramicaksin hem bu kadar zor olsa millet neden 3 4 çocuk yapar ki diye düşünmüştüm bende kendimi böyle motive etmistim korkma geçiyor asıl herşey doğumdan sonra başlıyor 😀
Aysebetul00 Bilmediğim bir durum olduğu için korkmuyorum Ama bir tedirginlik var merak var aşırı bir korkum yok. Bnim de 74 gün kaldı daha erken olmazsa eğer. Belki kolay olur diye motive ediyorum kendimi. Olumsuzu düşünmemeye çalışıyorum.
Hamidecelebi Aysebetul00 aynen bende motive etmeye çalışıyorum ama ins. Güzel olur her şey benm de erken gelebilir ama gününde gelmesine 72 gün kaldi