Merhabalar, uygulamaya göre 6 haftalık hamileyim, bugün doktora gittim ve ultrasonda bişey görmedi doktor, kan verdim HCG degerim 107 bin küsur çıktı 11 gün önce gittiğimde 5 bindi, kana göre hamilesin bı sıkıntı görünmüyor dedi ama internette 6 hafta sonrası kalp atışı bile duyulabiyo diyor bende niye bişey görmedi, daha önce böyle bişey yaşayan var mı ? İki hafta sonra bidaha gel dedi ama insanın kafası karışıyor